Reklamace a vrácení zboží
Jsme veřejně prospěšný spolek usilující o obnovu adventních a vánočních tradic v naší zemi. Tento e-shop je jednou z mnoha našich aktivit. I když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat:
Zásilka je poškozená
Při přebírání baličku od dopravce/ výdejní místo jej prosím pečlivě zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho a následně nás kontaktujte na email eshop@nasjezisek.cz.
Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás neprodleně na email eshop@nasjezisek.cz - uveďte prosím číslo objednávky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat.
Zásilka nepřišla kompletní
Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? Kontaktujte nás prosím, co nejdříve na email eshop@nasjezisek.cz . Scházející zboží Vám ihned dopošleme.
Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit
V tomto případě pošlete zboží do 14 dnů zpět. Předem nás prosím informujte na emailu eshop@nasjezisek.cz a následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:
Spolek pro tradiční Vánoce
Palackého 740/1
110 00 Praha 1
Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět. Rádi Vám poradíme.