Reklamace a vrácení zboží

 

Jsme veřejně prospěšný spolek usilující o obnovu adventních a vánočních tradic v naší zemi. Tento e-shop je jednou z mnoha našich aktivit.  I když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat:

 

Zásilka je poškozená

Při přebírání baličku od dopravce/ výdejní místo jej prosím pečlivě zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho a následně nás kontaktujte na email eshop@nasjezisek.cz.

 

Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás  neprodleně na email eshop@nasjezisek.cz  - uveďte prosím číslo objednávky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat.

 

Zásilka nepřišla kompletní

Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? Kontaktujte nás prosím, co nejdříve  na email eshop@nasjezisek.cz . Scházející zboží Vám ihned dopošleme.

 

Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit

V tomto případě pošlete zboží do 14 dnů zpět. Předem nás prosím informujte na emailu eshop@nasjezisek.cz a následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

 

Spolek pro tradiční Vánoce
Palackého 740/1
110 00 Praha 1

 

Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet. 

 

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět. Rádi Vám poradíme.